top of page
Поиск
  • Ir.Vikt.

АВАТАР ААНГ. Гейміфікація у виховній роботі



... СВОЇМ П'ЯТИКЛАСНИКАМ.


Гейміфікація може бути використана не тільки учителем-предметником, а і класним керівником у виховному процесі.


Наприклад, оскільки я тепер пробую себе в новій ролі, то хочу організувати роботу своїх п'ятикласників весело та незвичайно.

Тому спробую налагодити нашу взаємодію на основі мого улюбленого прийому.


Тож, офіційно заявляю, темою для 5го класу у 2021-2022 навчальному році буде "Аватар: легенда про Аанга" за мотивами відомого та досить популярного серед дітей мультсеріалу про хлопчика Аанга, який навчався магії стихій для того, щоб подолати деякі труднощі (здолати Повелителя Вогню) та разом з друзями навести лад та мир у світі.


На цю тему мене надихнули мої майбутні вихованці. Наразі я переглядаю мультсеріал для того, щоб максимально близько до сюжету побудувати нашу роботу та оформити класну кімнату.


Звичайно, учнів об'єднаю у мінігрупи, розроблю систему очків та заохочень, призів та рейтингів.


Про те, як саме я це зроблю далі буде...


Дивилися мультсеріал?

Яку стихію обрали б для себе (вогонь, повітря, воду, землю)?


P.S. До речі, є повнометражний фільм з крутими спецефектами. Теж раджу любителям яскравого кіно.


24 просмотра0 комментариев

Недавние посты

Смотреть все
bottom of page